آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان

شرکت تبلیغاتی در مشهد | ویوان | طراحی سایت | تولید محتوا | ساخت تیزر و انیمیشن

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان

شرکت تبلیغاتی در مشهد | ویوان | طراحی سایت | تولید محتوا | ساخت تیزر و انیمیشن

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان، ارائه دهنده تولید محتوا، طراحی سایت، ساخت تیزر و مشاوره برای کسب و کارها، مشاوره رایگان 05136079311.

پیوندهای روزانه

آمار های باورنکردنی اینستاگرام

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ق.ظ

۶ آمار باورنکردنی اینستاگرام 

تو این پست می خوایم درباره یه سری آمار جالب درباره تعداد پست ها ، لایک ها ، کامنت ها و کاربران اینستاگرام این غول بزرگ که به خوبی خودش رو به عنوان یک شبکه اجتماعی تمام عیار جا کرده صحبت کنیم . شبکه اجتماعی که تونسته به خوبی با امکاناتی که داره خودش رو تو دل همه جا کنه . در حال حاضر میشه گفت با توسعه و ظهور این اپ میلیون ها نفر از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند و با استفاده درست از این ابزار به خوبی تونستند موقعیت خودشون رو ارتقا بدن . نمیشه قدرتی که در حال حاضر اینستاگرام داره رو منکر شد . در ادامه به بررسی ۶ حقیقت آماری درباره اینستاگرام تا سال ۲۰۲۰ اینستاگرام می پردازیم.

تعداد کل پست ها

شاید جالب باشه که بدونید تا کنون تو اینستاگرام بیش از ۴۰ میلیارد تصویر منتشر شده ! تکرار میکنم بیش از ۴۰ میلیارد پست که میشه چندین برابر جمعیت کل کره زمین . تو طول کمتر از ۱۰ سال این همه پیشرفت برای یک شبکه اجتماعی و اپ واقعا می تونه قابل قبول باشه . شبکه اجتماعی که با قابلیت های جدید که روزانه داره استفاده می کنه ، میشه گفت این ارقام براش بزودی بصورت نزولی افزایش خواهد داشت . در کنار این بصورت روزانه حدود ۹۵ میلیون پست داخل اینستاگرام بارگزاری میشه ، یعنی حداقل ۹۵ میلیون نفر در روز درگیر تهیه پست و انتشار اون داخل این شبکه اجتماعی هستند.

لایک ها و کامنت ها

روزانه بطور میانگین هم ۴٫۲ میلیارد پست داخل اینستاگرام لایک میشه . یعنی این ۹۵ میلیون پستی که بصورت تقریبی روزانه ارسال میشه ، اونهارو ۴٫۲ میلیارد نفر می بینن و لایک میکنن . یه چیزی میشه گفت اندازه نصف جمعیت کره زمین ! خب این واقعا برای کسب و کارها یه فرصت عالی به شمار میره که ویترین خودشون رو عرضه کنن و بیشتر به چشم بیان . امروزه با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی ، مفهوم و فیلد شغلی جدید به عنوان سوشال مدیا مارکتر مطرح شده که کارش همینه ! تا به کسب و کارها کمک کنه تو این فضا بهتر و شایسته تر دیده بشن . از کامنت ها مناسفانه آمار دقیقی در دسترس نیست! اما قطعا این مقدار هم یه عدد فضایی خواهد بود.

نوع مخاطبین اینستاگرام

با توجه به آمارهای ارائه شده ؛ ۵۹ درصد از مخاطبین اینستاگرام و کسانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنن تو بازه سنی ۱۸ الی ۲۹ سال هست . برای همین میشه گفت این شبکه اجتماعی یک شبکه اجتماعی جوان پسند هست . یک جامعه آماری فوق العاده خوب برای بسیاری از کسب و کارها که با این رنج سنی سر و کار دارند . علاوه بر این ۶۸ درصد از کاربران اینستاگرام رو بانوان تشکیل داده اند و مابقی نیز مربوط به آقایان می شود . این نشان دهنده این است که بانوان گرایش بیشتری به این شبکه اجتماعی دارند و وقت بیشتری نیز در این پلتفرم میگذرانند. باز هم می شود گفت یک جامعه آماری فوق العاده برای کسب و کارهایی که با رنج سنی ۱۸ الی ۲۹ و جنسیت بانوان سر و کار دارند! اینطور نیست ؟

در نهایت اگر بخواهیم آمارهای بالا را خلاصه کنیم :

  • تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد پست در اینستاگرام منتشر شده است .
  • روزانه حدود ۹۵ میلیون پست داخل اینستاگرام منتشر می شود.
  • ۴٫۲ میلیارد لایک پست صورت میگیرد
  • ۳۲ درصد از کسانی که به اینترنت دسترسی دارند از این پلتفرم استفاده می کنند.
  • ۵۹ درصد از مخاطبین اینستاگرام در بازه سنی ۱۸ الی ۲۹ سال قرار دارند.
  • ۶۸ درصد از کاربران اینستاگرام را بانوان تشکیل داده است.

 

برای مشاهده تمامی مطالب اموزشی به وب سایت ویوان مراجعه کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان ویوان

اموزش اینستاگرام

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی