آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان

شرکت تبلیغاتی در مشهد | ویوان | طراحی سایت | تولید محتوا | ساخت تیزر و انیمیشن

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان

شرکت تبلیغاتی در مشهد | ویوان | طراحی سایت | تولید محتوا | ساخت تیزر و انیمیشن

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان، ارائه دهنده تولید محتوا، طراحی سایت، ساخت تیزر و مشاوره برای کسب و کارها، مشاوره رایگان 05136079311.

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

امروزه تبلیغات به‌عنوان یک عنصر کلیدی در اطلاع‌رسانی، ترغیب و یادآوری محصولات و برندها در دنیا شناخته می‌شود. علاوه براین‌ ساخت تیزر و تولید محتوای ویدئویی نه‌تنها باعث انتقال پیام در مخاطب می‌شود بلکه در رشد چرخه‌ی عمر یک محصول یا معرفی کالا جدید نیز موثر است.

 

در بین انواع تبلیغات رسانه‌ای، محیطی، چاپی و..) همچنان تیزرهای تبلیغاتی به‌ویژه تیزرهای تلویزیونی که زیرمجموعه از تبلیغات رسانه‌ای هستند، بیشترین و بهترین تأثیر را روی مخاطب دارند. با این حال با تمام مزایایی این محتوای ویدئویی دغدغه برخی از افراد «قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد» است.

 

واقعیت این است که امروزه یکی از انواع بازاریابی محتوا که به‌سرعت در حال رشد و افزایش است، بازاریابی ویدئویی است. طبق گزارش Demand Metric، ۸۳ درصد از بازاریاب‌ها تأکید دارند که ساخت تیزر تبلیغاتی همیشه و از هر نوع تبلیغاتی مهم‌تر است.

 

قیمت تیزر تبلیغاتی

 

نکته‌ی دیگر که در بازاریابی محتوایی مهم است، انتخاب یک تیم باتجربه است که به‌خوبی از قوانین و استانداردهای ساخت تیزر تبلیغاتی آگاهی دارند. زیرا برای ساخت یک تیزر باید فیلمنامه‌ی قوی در راستای محصول یا خدمات نوشت و آن را با تأثیرگذاری تمام به تصویر کشید. بنابراین تعرفه و شرایط ساخت تیزر تبلیغاتی دو نکته‌ی بسیار مهمی است که اکثر مشتریان آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان از آن رضایت ۱۰۰درصد دارند که با مراجعه به صفحه نمونه کارهای ویوان میتوانید شاهد این موضوع باشید.

 

جهت استعلام هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید به صفحه تیزر تبلیغاتی ویوان مراجعه کنید

 

محتوای ویدئوی یک راه عالی و تاثیر گذار برای ارتباط مستقیم با مشتریان است. که کیفیت ساخت آن حرف اول را می‌زند. به‌همین خاطر قیمت تیزر تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آن تجربه، تیم حرفه‌ای، رزومه و انجام پروژه‌های متعدد است. یکی از ویژگی‌های شرکت تبلیغاتی ویوان ارائه بهترین قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد است. در صفحه پروژه‌های انجام شده، به‌همراه رضایت مشتریان، در وب‌سایت ویوان قرار دارد، که پس از دیدن روزمه‌ی پر بار و متنوع این مجموعه با خیال راحت با کارشناسان ما تماس گرفته و ساخت تیزر تبلیغاتی خود را آغاز کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۶:۳۰
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان ویوان

امروزه بازاریاب‌ها در دنیای روبه‌رشد تکنولوژی و انواع شبکه‌های اجتماعی برای ارتقاء سطح شغلی خود با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو هستند. درحالی‌که نوآوری‌های دنیای دیجیتال و فناوری بسیار هیجان‌انگیز و سودمند است اما با سرعتی که در حال تغییر و رشد این فرآیند است. برای بازاریاب‌ها گاهی، بسیار طاقت‌فرسا می‌شود. واقعیت این است که دیگر کسب‌وکارها نمی‌توانند تنها بر تاکتیک‌های بازاریابی سنتی تکیه کنند بلکه وقت آن رسیده که نه تنها راه و روش علم تجارت دیجیتالی را با یک استراتژی جامع پیاده‌سازی کنند. بلکه زمینه‌ی آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد را برای بازاریابان خود فراهم سازند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ یک بال به تجارت و کسب و کار شما می‌افزاید و باعث می‌شود تا رشدی سریع‌تر، بازاریابی قوی‌تر و برندسازی بهتری را داشته باشید. البته اگر پیشنهاد جذاب ما را قبول کنید و آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد را کنار مربیان حرفه‌ای آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان بگذراند.

خب حتماً خواهید پرسید چرا؟ قبل از این‌که به این سوال مهم جواب دهیم، با ماهمراه باشید تا بیشتر با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و سپس خودتان تصمیم بگیرید که چرا تیم ویوان یک انتخاب مطمئن است.

دیجیتال مارکتینگ در مشهد

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد؛ علم بازاریابی دیجیتالی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، در یک تعریف ساده تبلیغات و فروش محصولات به مشتریان با استفاده از کانال‌های مختلف دیجیتالی مانند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، سئو (SEO)، ایمیل مارکتینگ و… است. دنیای دیجیتال فضای بسیار رقابتی است که همه تلاش می‌کنند تا با اینگیجمنت بالا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. دیجیتال مارکتینگ یک فرآیند بسیار موثر برای ارتباط با مشتریان و ایجاد رابطه طولانی مدت با مخاطبین است. در واقع زمانی بازاریابی دیجیتال در یک کسب‌وکار موفق عمل کرده است.

که سه نکته افزایش مخاطب، ایجاد ارتباط و نگه‌ داشتن روابط برای طولانی مدت را به‌خوبی انجام داده باشد.

امروزه فرآیند بازاریابی دیگر محدود به تبلیغ محصول یا خدمات نیست. مخاطب برای رسیدن به محصول یا خدمات موردنظر خود با انواع روش‌ها روبه‌رو است. تا حدی که تنها با زدن چند کلیک ساده در کم‌ترین زمان می‌تواند به هدف خود دست یابد. آگاهی از نیاز مشتریان و روش‌هایی که آن‌ها برای تهیه یک محصول یا خدمات انتخاب می‌کنند. یک ضرورت اصلی برای پیروز شدن در دنیای رقابتی دیجیتالی است. به‌عنوان مثال کسب‌وکارهای آنلاین و موفق بعد از خرید مشتری برای او یک پرسش‌نامه ارسال می‌کنند که حاوی چند سوال ساده است که از مشتری کمتر از یک دقیقه زمان می‌گیرد، اما همین پاسخ‌های ساده برای یک بازاریاب با تجربه که با تجزیه و تحلیل پاسخ‌ها آشنا است و به‌خوبی بازاریابی دیجیتالی را آموخته نه‌تنها به علایق افراد در سنین مختلف پی می‌برد بلکه می‌تواند باعث شود که برندشان با قدرت بیشتر در بازار رقابتی فعالیت کند.

 

مقالات مرتبط : مشاوره برندینگ و کسب و کار

 

موارد بالا تنها برخی از مباحثی است که شما می توانید در این ورکشاپ آموزشی دیجیتال مارکتینگ بیاموزید. بلکه به مطالعه صفحه مربوط ورکشاپ دیجیتال مارکتینگ میتوانید نسبت به برسی تمامی مباحث دوره و توضیحات تکمیلی اقدام کنید.

 

مقالات مرتبط : آموزش فروش و بازاریابی چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

طبق بررسی پژوهش‌گران VONE AGENCY امروزه ۶/۴ میلیارد نفر به‌دلایل زیادی از اینترنت استفاده می‌کنند که این به‌معنای ۶۰ درصد نفوذ جهانی اینترنت در زندگی افراد جامعه است. بنابراین تأخیر در فرآگیری آموزش بازاریابی دیجیتالی نه‌تنها باعث می‌شود که از رقبا عقب بمانید بلکه ممکن است برای همیشه محصول یا خدمات باکیفیت‌تان از دید مخاطب پنهان بماند.

چرا آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان

آموزش دیجیتال مارکتینگ شاید از طریق اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی دیگر یا حتی آنلاین امکان‌پذیر باشد اما نکته‌ی که اهمیت زیادی در این زمینه دارد، آموزش کلیه‌ی اصول کاربردی براساس آخرین متد روز است. همچنین داشتن یک مربی با تجربه که علاوه بر داشتن یک رزومه‌ی قوی، در کلیه مراحل آموزش کنار هنرجویان باشد، بسیار مهم است.

یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد آژانس ویوان است که نه‌تنها کلیه اصول کاربردی را با تمام جزئیات مهم در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد، بلکه دارای مربیان باتجربه با یک کارنامه‌ی درخشان نیز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۰۰ ، ۱۵:۴۴
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان ویوان

بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین کانال های فروش که امروزه توسط مشاغل و افراد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، بازاریابی تلفنی است. حتی اگر در کلان‌شهرهای بزرگ به‌عنوان مثال مشهد نیز کسب‌وکاری بخواهد در این زمینه فعالیتی داشته باشد به دلیل عدم جدی گرفتن آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد در این عرصه شکست خواهد خورد.

امروزه استفاده از تلفن ثابت و تلفن همراه، در کسب‌وکارها برای تماس با مشتریان در زمینه‌ی خریدهای آنلاین، خدمات پس از فروش، تخفیف‌های ویژه و سایر تعاملات بسیار کمرنگ شده است، که این عدم پشتیبانی از مشتریان می‌تواند منجر به تجارت ضعیف، پایین آمدن برند و حتی فقدان مشتری نیز شود.

متاسفانه در ایران، فعالیت‌های مبتنی بر بازاریابی به‌طور ویژه به آن‌ پرداخته نمی‌شود و بسیاری از کسب‌وکارها بدون در نظر گرفتن آموزش بازاریابی تلفنی، کارمند استخدام می‌کنند، در نتیجه نه‌تنها فرد کارمند پس از مدتی سرخورده می‌شود. بلکه کارفرما به‌دلیل عدم دستیابی به موفقیت کارمند را توبیخ و گاهی اخراج می‌کند.

بازاریابی تلفنی در مشهد

امروزه مراکز بی‌شماری وجود دارند که در زمینه‌ی آموزش‌های انواع بازاریابی مانند قانون مذاکره، فن بیان و… تبلیغات گسترده دارند که بدون در نظر گرفتن اصول اولیه و اساس بازایابی تلفنی و فروش موفقیت چندانی برای هنرجو ندارند. اما یکی از سرشناس‌ترین مجموعه‌ها که با رزومه‌ی پرباری که دارد توانسته است در میان بسیاری از کسب‌وکارها شناخته شود آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان است که به‌طور تخصصی آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد را ارائه می‌دهد. این‌که چرا تیم ویوان توانسته است به در جلب اعتماد و جذب مخاطب موفق باشد، فکر، ایده و برنامه‌ی کامل و جامع است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد؛ انواع مذاکرات تلفنی

فعالیت‌های مبتنی بر تماس یا همان بازاریابی تلفنی عمدتاً به چهار زیر شاخه تقسیم می‌شود که عبارتند از:

– تماس خروجی یا outbound؛ در این حالت بازاریاب تلفنی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و محصولات یا خدمات را به آن‌ها معرفی می‌کند که اصطلاحاً به تماس سرد نیز شناخته می‌شود.

– تماس ورودی یا Inbound؛ این تماس‌ها از طرف مشتری بوده و معمولاً براساس پرس‌وجوها یا تبلیغات انجام می‌شود. این تماس که به عنوان تماس گرم نیز شناخته می‌شود، معمولاً مشتری با شرکت آشنا است.

– تماس‌های موثر؛ در این حالت بازاریاب تلفنی مجموعه‌ی اطلاعات در مورد مشخصات، علایق و شناسایی سلیقه مشتری را جمع‌اوری می‌کند.

– فروش تلفنی؛ در این حالت تماس‌گیرنده باید بتواند مشتری را متقاعد کند و هدف از این مکالمه بستن یک قرارداد تلفنی است.

آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد؛ اهمیت فروش تلفنی

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان در حوزه‌ی آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد به‌طور جدی و تخصصی فعالیت می‌کند. زیرا امروزه کلید موفقیت هر سازمان یا کسب‌وکاری آموزش پرسنل و سازمانی بازاریابی تلفنی است.

اگرچه امروزه کسب‌وکارها با پلتفرم‌های جدید مانند بازاریابی ایمیلی محصولات و خدمات خود را معرفی می‌کنند، اما به‌دلیل معایبی که دارد، هنوز بازاریابی تلفنی یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای فروش و گسترش تجارت است. از عمده‌ دلایلی که باعث می‌شود بازاریابی تلفنی اهمیت داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– افزایش شناخت یک محصول یا برند؛ بازاریابی تلفنی باعث می‌شود تا نام یا خدمات یک شرکت در سراسر کشور پخش شود. اگرچه ممکن است تماس‌ها باعث ایجاد مشتری دائمی نشود، اما کلمات خوبی که بعد از معرفی برند یا محصول توسط شخص بازاریاب بیان می‌شود و روابط عمومی عالی در ارتقاء نام برند و خدمات شرکت‌ بسیار تأثیرگذار است.

– افزایش فروش و خدمات؛ اگر بازاریابی تلفنی بسیار اصولی انجام گیرد نقش بسیار مهمی در فروش کالاها و خدماتی که شرکت ارائه می‌دهد، دارد.

– ارتباط گسترده و صمیمی با مشتریان دائم و ثابت

– توضیح کامل در مورد مشخصات و مسائل فنی هر محصول

– دستیابی به نتایج بسیار قابل قبول

مراحل  آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد

اگرچه در یک تعریف کلی وظیفه‌ی بازاریاب تلفنی یا نماینده فروش، مسئول صحبت با مشتریان برای فروش محصولات یا معرفی خدمات است و باید با یک لیست مشخص تماس بگیرید و درباره‌ی مزایای محصول یا خدمات توضیح دهد، اما این تعریف کلی نیاز به آموزش و فنون خاص دارد.

آموزش بازاریابی تلفنی نه‌تنها مهارت‌های ارتباطی و فروش را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود تا کم‌ترین زمان و هزینه، بتوانید به چشم‌اندازی که برای کسب‌وکارتان درنظر دارید برسید.

آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان برای هر کسب‌وکاری مناسب است و شامل مراحل تخصصی می‌شود که عبارتند از:

– اهمیت مذاکره تلفنی

– نگرش درست در بازاریابی تلفنی

آموزش بازاریابی تلفنی

– شناخت مخاطب و روش‌های ارتباط با انواع انسان‌ها

– تشخیص نوع شخصیت مخاطب و همسوسازی با وی

– تکنیک‌های اثرگذاری بر مشتری

– نحوه‌ی یافتن مشتری و طبقه‌بندی اطلاعات

– روش‌های برنامه‌ریزی برای تماس گرفتن

– پرسش‌های کلیدی در جذب مخاطب و نحوه گوش دادن به خواسته‌ها وی

– فن بیان و قوانین مذاکره

– اشتباهات در بازاریابی تلفنی

– نحوه‌ی برنامه‌ریزی و پیگیری تماس‌ها

– برنامه‌ریزی برای داشتن یک روز با بیشترین تماس موفقیت

– فاکتورهای مهم در یک تماس تلفنی موفق مانند لبخند زدن، تشکر کردن و…

– آشنایی با روش‌های گوش دادن

بازاریابی تلفنی

جمع‌بندی

کسب‌وکارهای مختلف از شرکت بیمه گرفته تا آژانس‌های مسافرتی و خرده‌فروشی، همگی به بازاریابی تلفنی برای معرفی محصول، خدمات و ایجاد اعتماد به برند متکی هستند. در واقع بخش عمده‌ای از موفقیت یک شغل از طریق تلفن ایجاد می‌شود، بنابراین تأکید زیادی بر تقویت و آموزش بازاریابی تلفنی در مشهد است. با بررسی همین تماس‌های تلفنی است که می‌توانید محصول یا خدمات خود را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید درک کنید که مشتریان‌تان به چه نیاز دارند و برای رشد کسب‌وکارتان به چه تغییراتی نیاز دارید.

پس برای موفقیت در بازاریابی که فقط لحن و تن صدای شما می‌تواند باعث اعتبار برند و اعتماد مشتریان شود، بسیار نیاز است که از مربیان حرفه‌ای و متخصص کمک بگیرید. از این‌رو تیم مارکتینگ ویوان انتخابی مطمئنی خواهد بود تا از صفر تا صد ورکشاپ بازاریابی تلفنی در مشهد را در کنارشان بگذرانید و موفقیت کسب‌وکارتان را از این روش بسیار تأثیرگذار ببینید.

 

مقالات مرتبط : مشاوره راه اندازی کسب و کار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۰۰ ، ۱۵:۱۲
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویوان ویوان